Jakie strategie marketingowe są skuteczne dla małych biznesów?
Marketing to klucz do sukcesu większości przedsiębiorstw. To silnik napędzający sprzedaż i leady. Marketing można prowadzić na dużo sposobów, jednak zawsze istotne jest, aby pojąć swoich potencjalnych odbiorców.
Najlepsza strategia marketingowa dla to taka, która przemawia indywidualnie do odbiorcy. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest tworzenie przekazów, które ogniskują się na tym, czym ludzie są zainteresowani i w czym potrzebują pomocy. Bardzo dobrymi platformami prowadzenia osobistych strategii marketingowych są platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook lub Instagram, na których możesz publikować zdjęcia swoich produktów lub usług, informować ludzi o transakcjach i odpowiadać na ich pytania dotyczące produktów lub usług Twojej firmy.
Przebieg przygotowywania strategii marketingowej może obejmować nastepujące sześć etapów:
(1) zdefiniowanie celów;
(2) zrozumienie potrzeb klientów;
(3) ocena twoich zasobów;
(4) przygotowanie planu działania;
(5) realizacja planu;
(6) ocena rezultatów.